18 gonosz marketing trükk, amivel nap mint nap átvernek minket

Előfordul, hogy a különböző gyártók és hirdetők olyan, etikusnak nem igazán mondható  trükköket vetnek be azért, hogy mindenképp megvegyük a termékeiket. Mi, gyanútlan és naiv vásárlók pedig be is dőlünk nekik… bár igaz, hogy valószínűleg csak egyszer.
Ilyen átveréseket mutatunk most be.

1. Az apró betűs rész mindig fontos! A táblán ez áll: a parkolás négy dollárba kerül (apró betűs rész: 10 percenként)

2. Megpróbáltak meggyőzni, hogy több van benne, mint amennyi valójában.

 

3. Erre nem számítottam!

4. Egy őszinte leárazás. 🙂

5. Nem volt gusztusom megenni…

 

6. Ezzel matricával próbálták elrejteni a trükköt.

7. 25%-kal több, legalábbis azt írták.

8. Az az apró jel mutatja, hogy mennyi jég van benne…

9. A csomagolással gyakran rejtik el az átveréseket.

10. Csak szerintem nem hasonlít arra, ami a képen van?

11.

12. “Elég csak addig rakni, amíg látszik.” – gondolták.

13. Mily nagylelkűek!

14. Vagy a kép hazudik, vagy valaki lenyalta a csokit a jégkrémről.

15. Egy kertészettel foglalkozó cég hirdetése: kamu pénzt ragasztottak a szórólapra, majd eldobálták a környéken.

16. Kedvem lett volna visszavinni és hozzájuk vágni, de már messze jártam.

17. Extra szűz olívaolaj. Összetevők: 90% finomított napraforgóolaj, 10% extra szűz olívaolaj.

18. Azért valljuk be: elég kreatív volt, aki ezt kitalálta!